Nu de facturen voor de maanden januari, februari en maart via Infomedics zijn verzonden, ontvangen wij berichten van patiënten dat de nota is afgewezen door de zorgverzekeraar. De meest gehoorde afwijsredenen zijn: 'ontbreken diagnose', 'ontbreken privacyverklaring' en 'ontbreken zorgtype'.
Wij vinden het allereerst vervelend voor u dat u een afwijzing heeft ontvangen. Gelukkig kan de afwijzing worden hersteld door aanpassing van de nota. Heeft u een factuur ontvangen via Infomedics en is deze factuur afgewezen door uw zorgverzekeraar? Stuurt u dan een mail aan info@depsychologengroep.nl. De factuur die u via Infomedics heeft ontvangen en is afgewezen zal dan worden stopgezet. U hoeft zich geen zorgen te maken over de betalingstermijn. U ontvangt vervolgens van De Psychologengroep een aangepaste factuur die u opnieuw kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.
Met ingang van 1 mei jl. hebben wij besloten de facturen niet langer door Infomedics te laten versturen. U ontvangt uw factuur vanaf de maand april rechtstreeks van De Psychologengroep.